Vem jag är? Förebild? Framtidsplaner?

Har varit på arbetsintervju för H&M (lagret) idag med Maggan (syrrans gruppledare) och Tina.
Kändes riktigt bra faktiskt! Efter de två första frågorna "Vem är du?" och "Vad vill du göra i framtiden?" hade jag i stort sett redan svarat på de resterande frågorna, haha! Så med andra ord kan ingen anklaga mig för att inte kunna prata, haha! Jag är grym på att prata, ungefär som mamma ;) Vad säger ni?

Så vem är jag? Ni som läser min blogg bör ha fått en ganska så bra bild av vem jag är så ni får själva utgå från det.
Förebild? Den frågan var jag inte riktigt beredd på så svaret måste ha kommit direkt från hjärtat: min syster. För att hon har lärt mig att det finns motgångar men att man hela tiden måste blicka framåt. Efter regn kommer solsken, inte sant?
Framtidsplaner? Jag vill jobba som make-upartist men inte riktigt livnära mig på det utan ha det bredvid. Jag vill jobba med barn som har/har haft det svårt. Det var den kortfattade versionen. Följande utelämnade jag för att dölja att jag är en riktig drömmare, även jag måste sansa mig ibland, haha!

      * Jag vill plugga till massös
      * Jag vill plugga till hudterapeut
      * Jag vill ut och jobba och resa runtom i världen
     
Saken är att det är saker som jag faktiskt kan uppfylla men just nu känner jag att jag ändå måste landa lite.  De senaste 4 månaderna har det varit så jäkla hattigt då jag jobbat så mycket för GE Demo. Därför hoppas jag att jag får H&M jobbet! 3 minuters bilväg, kanske 15 min med cykel, oftast arbetstid 7-16. Underbart! Då får man även tid över till annat. När jag har jobbat uppe på Åhléns City har arbetstiderna varit 9,30 - 20,00 och med restid och allt skulle man kunna säga: 7,30 - 22,30. Mindre kul.

Nåväl. Nu hoppas jag på ett bra besked :)

/Dess


Kommentarer
Postat av: alexandra

Bra att du hittat rätt, avundsvärt. Ha en bra dag ute i solen!

Postat av: emma

jag håller tummarna för dig! =)
du är så bra!!

2008-04-21 @ 11:08:14
URL: http://kalltkaffe.blogg.se
Postat av: Maria

Kan ju inte annat än att hålla med föregående talare.. Jobbet är ju så gott som dit, klart du ska ha en plats på H&M...Åh, JAG vill ju såklart bli även arbetspolare med dig, syskon å kollektiv räcker inte.. ;D
Åh, kul att du ser mig lite som en förebild! =D Frågan är om det gäller även festande, spontanitet å allmän förvirring.. Men det där med att resa å se världen har du efter mig iaf.. Det e bra.. LOVE YOU!! Puss!

2008-04-21 @ 14:02:12
URL: http://lildevil.blogg.se
Postat av: Ab

De gick bra tror jag, lät som en tönt men de är väl meningen att man ska på arbetsinterjuver :D

2008-04-22 @ 11:23:41
Postat av: Ab

Med Lina och Daniel, tror jag dem hette, du vet lina från häng, heter hon lina? haha ja men du vet vem jagmenar o så kosmetik chefen, dem var as roliga =)

2008-04-22 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback