Underbara vänner!

Det vi har är något riktigt speciellt, något verkligt och ärligt.


I onsdags kom Jenny till mig, underbart att träffa henne! Var ett tag sen... Vi tog en promenad till Gamla stan och min favorit second handbutik där :) Givetvis hittade vi lite båda två, that's us! :D
Sedan fortsatte vi promenaden ner till stan och Wayne's coffee där vi slog ihjäl minst ett par timmar över lunch och fika. Efter det blev den en sväng på stan.
    Sedan hem, dricka lite vin, byta om och fräscha till sig för att sedan gå över till Bubba med syster och Pontus och äta tacos :) Jättemysigt! Där kan man snacka om att ha spritförråd, haha! Drack tequila rose, öl och lakritsshot. Herregud!  Sedan gick Jenny och jag ner till Grappa och myste :)  Vi pratade verkligen hela dagen - konstant! Helt underbart!

Igår vaknade vi runt nio och drog igång en film vilket resulterade i att jag somnnade i fåtöljen och vaknade av att Jenny hade gjort brakfrukost :) Sötnöt!
Promenerade ner till stan för att möta upp Emma och besöka AMS för att uppdatera min handlingsplan, vilket gick på 10 minuter ;)
Sedan tog vi en promenad i parken vid klosters kyrka (namn?). Sen blev det lunch och fika på nya fiket, Rutan, på deras uteservering. Kanonmysigt! :)
Kvällen spenderas med sallad, glass, vin, film och prat. Underbart!


I morse väckte Jenny mig vid halv elva och hade även idag gjort frukost! :)
Tyvärr for hon idag men vilka underbara dagar gumman! Tack!


Imorgon far vi till Möklinta på 30-årsfest och bor i husvagn!

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback