Tisdag-söndag

Planerna för denna vecka ser ut som följande (för tillfället kanske ska tilläggas ;))

Tisdag: STÄDA och fixa hemma! Fixa håret? 
Onsdag: Valborg! Jobba på Kicks till 16.00 sen direkt till Nyköping på fest hos Maria Diesel ;)  
Torsdag: Det beror på dagen innan så att säga, haha! Men fixa iordning inför fredagen antar jag
Fredag: Jobba på Kicks 11-18, förfest hemma hos mig och sen utgång till Nybron :)
Lördag: Åker antagligen upp och träffar underbara Sanna och käkar middag...?
Söndag: Fika kanske? ;)


/Dess


Kommentarer
Postat av: Viika

Hej! Är du intresserad av en ny design till bloggen? Spana in min tävling! :)

Postat av: emma

härliga planer! =D

2008-04-28 @ 19:46:36
URL: http://kalltkaffe.blogg.se
Postat av: emma

en fikus och lite shopping är aldrig fel! =D ..även om jag måste hålla på pengarna så är jag ett himla bra smakråd ;) PUSS!

2008-04-29 @ 07:18:55
URL: http://kalltkaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback