Tisdag på kollektivet Hell street

Äntligen är det möjligt att blogga igen! Skönt!

Nu vet jag inte vart jag ska börja men det är bara att skriva, inte tänka.

De senaste helgerna har inneburit en hel del festande, vilket har varit grymt kul! Jag lever en dag i taget och lever för att se vad morgondagen har att erbjuda. Med mina lyckorus och min numera grymt positiva inställning till livet gör att jag är nyfiken på allt som livet har att erbjuda! Så mycket som jag har gjort och upplevt den senaste månaden har jag inte upplevt på mycket mycket länge!  Det är verkligen som att ha börjat leva på nytt - och det är nog precis det jag har gjort. Det är plötsligt grymt kul att leva!
Dock - det finns alltid ett dock - Mitt i allt detta har jag otroligt lätt att bli rastlös! Herregud! Jag vill leva och uppleva saker, göra saker hela tiden! Jag har inte tid att sitta still!

Idag har varit en innehållsrik dag. Igår hade jag ingen aning om att denna dag skulle bli så innehållsrik :)
Dagen började med en relativ sovmorgon ;) Sedan upp, duscha och fixa och sen iväg till läkaren, apoteket och sen hem för att städa, fixa mockarutorna :), byta sofföverdrag och ja... en hel massa skulle hinnas på typ en timme.
Vid tre kom mamma förbi och hämtade upp mig för att sedan åka med Amber till Strömsholm på rehab. Simning stod på schemat idag, stackarn med tanke på att hon hatar vatten! Men hon var superduktig som alltid :)
Efter det stannade vi till på Willy's med tanke på att mitt kylskåp och skafferi i stort sett gapade tomt!
Sen hem och fixa det sista av städningen, ut med Tindra och sen fylldes undervåningen i kollektivet av massa fikagäster :) Massa mysigt! Det måste vi göra om snart!


Underbart!

Kommentarer
Postat av: emma

heej. det är nog inte så bra med mig.. men att sätta ord på det, det vet jag inte ens om jag kan, vill eller orkar. =/
magontet höll i sig hela natten, just nu är det lugnt, men jag bävar för att det förmodligen dyker upp igen under dagen.

(det är underbart att läsa om hur bra du har det gumman, jag är så himla glad för att du verkar må så bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback