Slappaste helgen på länge ;)

Jaha då var det ny vecka igen. Tiden går så himla fort!

Helgen var den slappaste på länge :) I fredags dracks det vin och grejer med syster och Mirva för att sedan resultera i utgång till Nybron. Väl där dansades det hela kvällen/natten som vanligt :) Och som vanligt träffade jag på Lina och Sandra och kompisar till dem :) Love it! Grym kväll! :)

Lördagen spenderades i vila :) Kollades film och åt mat.

Igår var Erika och Elin här med deras två energiknippen till hundar, de är ju värre än mig ;) Fira Erika som fyller år idag: GRATTIS TJEJEN!
Pratade även med min bror, Henke, och han och hans familj kan ta Tindra även om de redan har två katter! Känns så jäkla bra! Tack tack tack!

Idag kom Emma förbi och förgyllde min dag :)

Nu ska vi snart äta morotstårta här som jag har bakat ;)


/Dess


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en härlig helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback