Numera Hälleforsnäsbo (?)

Åh det känns så himla bra allt det här med lillan nu! :)

Var hemma i Hälleforsnäs igår och firade pappa som fyllde 61 år :) Träffade faster, 2 x farbror, morbror och moster och vänner till familjen, massa trevligt! :)

Tindra hade ju saknat mig lagom mycket, haha! Hon hade inte riktigt tid att hälsa på mig när vi kom, men Pontus slänger man sig tydligen på rygg för, haha! Har saknat henne som tusan! Sen mamma släppte ut henne i söndags har hon fått nys på det underbara livet i frihet! 
     Maja (Systers katt som även hon bor hos mamma och pappa) "lärde" Tindra att klättra i träd häromdagen. Mamma berättade att Tindra satt nedanför äppelträdet på tomten och Maja klättrade upp och ner ett par gånger och sen var det Tindras tur, haha! Underbara tjejer! Dessutom sover alla tre tjejerna, ja katterna och så Amber (hunden) i samma rum. Amber den största av de alla sover i den minsta korgen, Maja ligger i Ambers gamla korg som är enorm precis bredvid Amber och Tindra ligger i stolen.
 Tydligen så har en av grannarna kul åt Tindra då hon hoppar efter fjärilar och annat som yr och flyger, hon hoppar grymt högt, rakt upp!
Dock hade hon saknat mig lite för när jag kollade på tv senare på kvällen lämnade hon inte min sida :)

Åh det känns så fantastiskt bra att hon mår bra och trivs! :)

Saker och ting känns så fantastiskt!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback