Mys i Rothoffsparken

Vädret har verkligen varit galet underbart de senaste dagarna!

Igår slutade syster tidigt så vi gick ner på stan för att ta en fika på Rutan och deras uteservering. Där satt två kompisar till Mia och Pontus och det bestämdes att vi skulle ses senare på eftermiddagen/kvällen.
Vid 17.00 var vi påklädda och klara och vinet var packat, pumpade cyklarna, vetefan om det gav nån effekt (haha) men jag inbillade mig det i alla fall., och gav oss iväg mot Rothoffsparken. Till en början var vi kanske fyra pers. men under kvällen blev vi fler och fler och som mest var vi nog 12 pers :) Massa mys!
Precis när vi kom stod polisen hos ett gäng ungdomar en bit bort från oss en bra stund. Minderåriga och tar med sig öl och vad de nu hade med sig i systemkassar - Klantigt! Sen kom han fram till oss och alla började skruva lite nervöst på sig men han frågade bara hur gamla vi var och när det uppenbarade sig att vi alla var över 18 sa han att det var tillåtet att dricka inom grönområdet mellan klockan 17-22 haha! Så nu vet ni :)
Runt halv nio började de flesta dra sig hemåt men Mia och jag var på G och ville göra nåt annat så vi och Dagny gick till Macbeth och satt och tjatade där :)

Trevlig kväll!
Tack!

/Dess


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var med i min tävling? :)
http://sandramalmstrom.blogg.se/1208894949_stor_tvling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback