Jag dansar aldrig nykter

Älskar känslan då man känner att helgen börjar krypa sig närmare inpå. Jag hade så sjukt kul igår!
 
Runt 13.00 mötte jag upp Elin och Therese på stan för en fika och en liten shoppingtur. Jag som absolut inte skulle köpa nåt kom hem med rosa leggings (lovely!) från Åhléns och ett par jättesöta röda skor och en ring från Indiska. Kanonmysigt!
Sedan vidare hem för att göra pizza efter beställning dagen innan. Jag levererar inom 24 timmar! Haha! Efter pizza och uppiffning var det tänkt att vi gående skulle ta oss till W(V)alle. Jorå! Vi kom till Sveaplan och därifrån åkte vi med Bubba ner på stan och målet :)

Var en trevlig förfest. Till sist var vi säkert 15 personer i en studentlägenhet på få kvadratmeter, haha! Underbart!
Runt 23.00 begav vi oss mot Nybron och då var man rätt dragen, haha! Inne på Nybron träffade jag på en massa underbara! Sandra och Lina med deras kompis Linnea och Lisa som efter mycket om och men kom på vart hon hade sett mig förut: H&M lagret såklart! Wieee!
Det blev galet mycket dans, även headbangning stod på schemat vilket känns i kroppen idag. Men shit vad kul jag hade! Helt galet!

Taxichauffören på väg hem frågade vad jag gick på haha!Mitt svar? Alkolhol! Haha! Väl hemma lyckades jag få syster att göra varma mackor mitt i natten :) Medan jag gick och mötte upp Elin som sov hos mig :) Trevligt!

Underbar dag! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja det var galet i fredags, men kul hade jag :P
Nej har inte hört ett skit från MP, blir fan sur!
allt bra annars?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback