Jag dansar aldrig nykter - del 2

Jag har energi till tusen! Jag vill göra och uppleva saker nu! Jag känner mig rastlös så fort det inte händer någonting! Jag älskar att leva och se vad dagarna bjuder på, det är underbart!
 
Gårdagen var perfekt! Sjukt kul! När Mia och Pontus kom hem bestämdes vad som skulle ätas och jag gick och handlade lite. Runt 19.30 flydde Pontus fältet till Bubba, han tycker nog det är nog att behöva umgås med två tjejer, tre blev nog lite mer än han klarar av, haha!Runt 20.00 kom Mirva.

Tre timmar senare, glada och fulla i hatten, begav vi oss till Bubba för att hämta upp Pontus för att sedan gå till Nybron / Vainot. Snabbt där träffade jag på Lina och Sandra och kompisar till dem så som vanligt röjde vi på dansgolvet :) Sjukt kul!

I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback