Galet underbar dag!

Jajamen idag har varit en underbar dag!

Vaknade runt 12.00, värdelöst men men ;) Bestämde träff med Emma för en lunch på KAKA och shopping :)
Satt ute och åt på baksidan av KAKA, kycklingwraps och chailatte :) Mums! :D Satt och pratade en massa och sen blev det shopping! Inhandlade ett par jeans på Ego (jag vet - mig i jeans: otroligt! Haha!), ett jättesött linne från Indiska, underkläder på H&M och lite accessoarer från olika ställen :)
Dock gick det inget vidare med det som egentligen var mitt mission: En outfit till fredag! Jaja får dra på mig ett par gamla trasor, haha!

Runt 16 gick vi hem till Emma och satt och myste och åt glass på hennes balkong :)
Senare kom Elin förbi och vi gick till Dannes för tacobuffé med Mia, Pontus och Bubba.

SAMMANFATTNING: SOL OCH VARMT, MAT, UNDERBARA VÄNNER, SHOPPING


GALET UNDERBAR DAG!


Kommentarer
Postat av: emma

Tack själv gumman! =D

Postat av: emma

ja, verkligen! =)
jag funderade på fredagen, jag kanske kan möta dig när du slutat jobbet så kan jag följa med dig hem direkt. ifall det är nåt som ska ordnas eller så. tommy lär inte vara hemma förrän 21 då, så om han kommer så kommer han först efter det.
hoppas du får det toppen ikväll! =) PUSS

2008-04-30 @ 19:32:32
URL: http://kalltkaffe.blogg.se
Postat av: emma

heej! =)
åh nej, vad trist! hoppas du känner dig bättre idag!
jag är också krasslig.. ont o halsen, lite snuvig o allmänt låg liksom.. jäkla skit! jag vill vara pigg imorron ju!

2008-05-01 @ 09:35:09
URL: http://kalltkaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback