Fredag lördag söndag

Fan vad jag älskar att leva! Jag är så otroligt glad och levnadslysten! Jag har aldrig mått så här bra! Och det bästa av allt är att det ändå någonstans känns som om att jag har hittat mig själv mitt i lyckoruset som jag lever i. Rätta bemärkelsen är väl att säga att det här är jag just nu!

I fredags blev det utgång med grannarna. Mia och jag var först på förfest hos Dagny i Nyfors. Ringde Emma för att ses en liten sväng också :) Sedan begav vi oss till Lotus där det var sjukt mycket folk för att se Hardcore Superstar där vi också mötte upp Madde och Pontus :) Mitt i allt sprang jag över till Nybron en snabbis för att gratta födelsedagsbarnet Anita som fyllde 20 år :) Gav henne presenten (läs föregående inlägg eller inlägget innan (?) Haha!) och hälsade på Lina, Sandra, Josse och Hanna HÄRLIGT! Sen sprang jag tillbaka till Lotus igen :)
För en gångs skull var det inte jag - tro det eller ej - som var fullast på väg hem, haha! Denna gång var det faktiskt Pontus haha!

Igår (läs lördag) vaknade jag runt 12.00 på soffan (kom visst inte längre), gick upp och duschade och plockade undan lite. Sen kom grannarna och sa att det var på G :) Pontus gjorde hasselbackspotatis och grillade fläskfilé och majskolvar, MUMS!
Efter maten låg jag och Mia ute och solade i flera timmar, grymt skönt!
Runt 19.00 började hela jag längta efter att sticka ut och dansa. Messade några vänner med alla var upptagna med annat så då ringde jag Emma som jag visste skulle på klassfest och sen gå ut och så bestämde vi att jag skulle komma till festen :) Innan hann jag med en sväng till Bubba och drack vin, åt marängswiss och kollade på film.
Blev utgång till Nybron där det för övrigt är 25 år på lördagar. Dock var ingen av oss 25 eller över men vi tänkte att vi skulle ge det ett försök. Kön var ganska lång och när vi närmade oss vakten och ingången började vi bli lite nervösa att han skulle kolla leg för han gjorde det på en del. Men icke! Vi kom in hur enkelt som helst! Lovely! 
Emma och jag intog "schlagergolvet" relativt snabbt och blev kvar där! :)

Vid stängning mötte vi upp gänget vi kom dit med och begav oss mot torget där vi satt en ganska bra stund. Träffade på Söderholm med vänner :) Nyktert var det inte! Haha! Han föreslog fika imorgon (läs senare idag) - får se om han kommer ihåg det om några timmar, haha!


Underbara liv!

/Dess

Kommentarer
Postat av: emma

det var underbart igår! wee =D
skönt att du kom hem ordentligt hehe

Postat av: Syster yster..

DESSAN+SÖDERHOLM=SANT

2008-04-27 @ 19:48:25
URL: http://lildevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback