30-årsfest i med bilder ;)

Så igår var det alltså 30-årsfest i Möklinta.
Eftermiddagen/Kvällen/natten bjöd på mycket skratt, prat och dricka :) Alla verkade vara på sitt bästa humör, nykter som onykter, haha! Det var en otroligt trevlig och kul kväll!

Bilder säger mer än 1000 ord (förlåt mamma och pappa, 4 onyktra barn på en och samma bild, haha)


image37   image38   image40     image42
       
image44



image45   image46

Bild nr 1: Resten av kollektivet på Hellstreet
Bild 2: Bror Henke och jag
Bild 3: Bror Daniel och Fia
Bild 4: Syskonen

Bild 5: Haha Födelsedagsbarnet Maria och bror Henke provkör presenten: En rullator

Bild 6: Bröderna mupp och jag
Bild 7: Bara jag ... och en trädgårdstomte (?)

Haha!

/Dess


Kommentarer
Postat av: emma

hehe vad du är söt gumman! ^^

Postat av: alexandra

Va fint sminkad du är! Är din utbildning att rekommendera? Är så sugen på att göra nått nytt..Ha det bra!

2008-04-21 @ 09:52:53
URL: http://laxdjevel.blogg.se
Postat av: Dessan

Stackars mamma som inte kände igen minstingen på sista fotot! Mamma det är jag, jag lovar! Älskar dig!

2008-04-22 @ 00:40:01
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback