Helt galet! Fortsättning följer... ... ...

Hade skriftligt prov idag vilket mest omfattade modellering och korrigering av oliks ansiktsformer och typer. Gick så bra det kunde gå :) Izabel rättade under tiden vi sminkade sen tog hon in en och en och gick igenom provet så att man kunde komplettera lite om man inte fått med allt på pappret  :)
 
På söndag är det dragqueen som gäller!!! Så jäkla kul! Det roligaste är att Izabel känner en massa dragqueens så dom kommer till oss och låter oss sminka dem på söndag! Det kommer bli en sjukt rolig dag! Helt galet! Jag är exalterad till max! Har försökt att hitta några bra bilder som inspiration på nätet men det är nästintill omöjligt verkar det som! Antingen kommer det upp kabarrémaker eller skittråkiga och fega dragmaker... Blir knäpp på internet ibland! Lägger i alla fall ut bilderna efter söndagen sen så kommer ni läsa min blogg med ett leende på läpparna :)

På fredag är det praktiskt prov och ställer Madde och förhoppningsvis en kompis till henne upp och sitter modell för mig och någon klasskompis, ska kolla med dem imorgon vem som behöver ha modell tills fredag.

 Jag är lycklig!


*Glitter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback