Färdigutbildad makeupartist och med katt

Ja jag vet att jag är kass på att uppdatera bloggen och alla löften om att bli bättre på det har jag ju aldrig hållit förut så därför hoppar jag över de raderna.

Mycket har hänt sedan sist jag bloggade men kan börja med min utbildning.

Jag slutade utbildningen i fredags så nu är jag färdigutbildad och diplomerad makeupartist! Så, vad ska jag göra nu? Tja, egentligen skulle jag ha varit till arbetsförmedlingen idag men eftersom jag var yrslig imorse och inte kom ur sängen förrän runt 12.00 så blev det inte av. Det får bli morgondagens uppgift.

Sedan ska jag även gå runt til butiker och frisörsalonger och "visa upp mig" och förhoppningsvis lämna ut mina visitkort. Sedan ska jag även in till Make up Store och prata med Merit som äger de båda Make up Storebutikerna i Eskilstuna. Har pratat lite med henne förut men nu är jag färdigutbildad och ska försöka "nästla" mg in där :)
Igår hämtade vi hem lillbebisen hos Rita på djurhemmet :) Så här tryggt låg hon hos husse knappt två timmar efter att vi hämtat henne:
                          
image19
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Hon gick även på lådan och hittade klösmöbeln :) Så duktig! Sen sov hon i vår säng inatt så jäkla mysigt :)
Hon har en jättemysig grej för sig och kryper upp i ansiktet - I ANSIKTET verkligen! Sen slickar hon en lite för att sedan övergå till att snutta :) Och ja! Det kittlar så man viker sig!
Anledning har vi kommit fram till är att hon kom till djurhemmet moderslös (en liten vildkatta:)) och har saknat behovet att få snutta på morsan sin. Så nu gör hon d på oss istället, eller ja - försöker!
 
image21

Kommentarer
Postat av: emma

åhhh vilken liten sötnos! ^^
vi får komma o hälsa på henne och er snart! =)

Postat av: Maria

Hej!
Ja, det verkar som att jag kommer till e-tuna imorron...man vet ju inte vart man ska gå nu när Hypnotic och fika har brunnit ner...=*/. Buhu! Fattar inte varför!?!?!. vem är så dum? aja. vi ses kanske imorron då! kram kram

2007-11-08 @ 21:28:32
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se
Postat av: Maria

Ja...begravning..=/

2007-11-15 @ 16:33:15
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback