Lidl-lagret och Accessoara

Imorse ringde Lina från Manpower och sa att Berendsen där jag skulle ha jobbat denna vecka hade ringt och avbokat Manpower denna vecka. Så istället frågade hon om jag kunde tänka mig att jobba på Lidl-lagret idag istället. Eftersom detta är Manpower-student timmar jag jobbar denna vecka var det två timmar som gällde, 14.00-16.00. Det var jag och fyra till. Manpower hade fått besked om att det var 2 pallar kakor som skulle sorteras pga att det var en sort som skulle tillbaka till leverantören och det skulle vi sortera. När vi kom dit var det inte 2 pallar kakor. Inte ens i närheten av 2 pallar. Det var 30 pallar!!! Ganska snabbt konstaterade vi alla att det skulle ta mer än 2 timmar. Det tog 5,5 timmar plus att Lidl fick stå för mat, läsk och fika :) Det var faktiskt ganska kul - kul människor att jobba med i alla fall! Så 106:- i timmen, plus ob, plus övertid eftersom vi endast var schemalagda till 16.00, men fick jobba till 19.30. Helt okej!

Innan jag for iväg till Lidl skickade jag iväg en jobbansökan till Accessoara som hade en annons ute på Arbetsförmedlingen. Någon timme senare hade jag fått svar därifrån och imorgon redan ska jag på intervju.
www.accessoara.se
När jag kollade upp var det låg upptäckte jag att det låg på Fridhemsplan och nära Makeupstudion :) Kanske ska hälsa på där imorgon.

På söndag fyller jag år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback