***Glitter***

Redan torsdag. Dagarna går så otroligt fort nu för tiden...

Jobbade måndag & tisdag kväll och onsdag och torsdag (idag) eftermiddag. Total sammanräkning av timmar på 4 dagar = 18 timmar! Så jävla värdelöst! Snacka om att känns sig utnyttjad.

Nåväl.

Igår var en ovanligt bra dag! När jag kom till jobbet vid 12.00 ockuperade jag kontoret och ringde till Axelsons och undrade om jag hade kommit in på följande kurser:

Basmedicin steg 1
Naturkosmetisk ansiktsbehandling

- och det hade jag! Så jäkla roligt!!! Så när jag kom hem efter jobbet var det första jag gjorde att logga in på nätet och söka till Naturkosmetisk hudvårdsutbildningen, även den på Axelsons. Ska ringa imorgon och kolla om jag kom in *spännande*. I sådana fall börjar jag antagligen till januari 2008. Hoppas hoppas hoppas!
Lite senare, då jag kom ut ur duschen kom Andreas  - med mina paket från Dermanord! Shit vad glad jag blev och började slita upp paketen :) Andreas fick montera sminkstället och jag plockade upp sminket... Massa smink! :)
Det var en riktigt bra dag igår.

Idag jobbade jag till 16.00. Kom hem, hoppade in i duschen och gjorde mig iordning för en shoppingrunda på Tuna Park med mamma och syster. Jag har inte shoppat på fleeeraaa dagar! *Abstinens*
Det blev en del inköp för oss alla tre men jag var värst - som vanligt *haha*!
Handlade lite tillbehör till mina framtida makeupkvällar/sminkningar/makeuprådgivningar vilket bestod av följande:


Foundationpensel
Bandå
Kort färgnings/sminkcapé

Sedan shoppade jag järnet på Gina Tricot :)

En röd förklädesklänning
En grön klänning
En svart klänning
En mönstrad tunika
En svart lång kofta
Gula tights
Svarta tights

Sedan köpte jag även ett par asnygga solglasögon på Åhlens :)
Även idag var en riktigt bra dag.


*Glitter*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback