Torsdag 29 mars Thailand

Redan torsdag idag, tiden gar valdigt snabbt har.

Idag ringde klockan som alltid 08:30 (svensk tid ca 03:30) och innan jag hade pallrat mig upp ur sangen var nog klockan sakert narmare 09:00. Val uppe gick vi ner och at frukost for att sedan traffa en personal fran Apollo i receptionen. Dock hade nagon lamnat en lapp i parmen om att motet var installt da ett flyg, troligen fran Arlanda, var forsenat. Dock tog vi numret och forsokte na Apollo via servicetelefonen. Upptaget.Upptaget.Upptaget.

Planeringen idag var att vi skulle aka till Bamboo Island men vi angrade oss och akte till Chicken Island istallet :D
Det var sa jakla coolt! Det var tva oar som lag mittemot varandra och mellan dem var det som en strandstig i havet. Nar vi anlande, ca 11.10,  stod vattnet over strandstigen oss upp till knana och gissa om det var jobbigt att ga i, haha! Sedan solade och badade vi och plotsligt nar vi tittar till  blottar sig nastan hela strandstigen. Vattnet hade utan att vi markt det sjunkit undan! Sa jakla coolt!

Idag ar jag annu mer solbrand an igar haha! Temperaturen har sakert legat mellan 50-60 grader. Varmt!

Imorgon blir det elefantsafari :D Det blir nog kul!

Ha det sa bra allesammans!

Kramar


Kommentarer
Postat av: emma

50-60 grader?! vafan! jag skulle inte palla.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback