Helgen

Börjar med en uppdatering av helgen:

I fredags åkte mamma och jag in en sväng till Eskilstuna för en shoppingrunda. Hämtade upp syster och sedan åkte vi till Tuna Park.  Jag skulle egentligen bara lämna tillbaka ett par skor och that´s it. Men bli inte förvånade när jag kom hem med två bikinin, ett par nya skor, två toppar och en vit blus. Ja så var det med det! Haha

På kvällen kom Jenny så jag lagade lite mat och sedan satt Andreas, Jenny å jag framför tv:n och åt hela kvällen :)
På lördagen åkte Jenny och jag ut till Prinsens Araber och hälsade på. Jag har saknat stallet så otroligt mycket! Mycket mer än vad jag trott! Så när vi är tillbaka från Thailand ska jag ta tag i ridandet igen :)

På lördagskvällen åkte vi till Bettna och firade Emma som fyllde 22 år i söndags :) Fantastisk kväll :)


Och på fredag åker Maria och jag till Thailand :)


Kommentarer
Postat av: emma

jaa, var såå kul att träffa er! =D
och imorgon åker ni, så jäkla kul! hoppas ni får det alldeles fantastiskt bra! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback