31 mars Thailand - Skonhetssalong och marknad

Da det ar lordag idag tog vi det som ursakt och tog sovmorgon en timme i morse. Halv tio slapade vi oss upp och 20 minuter senare gick vi ner och at frukost.


11.00, hade vi dagen innan (igar) avtalat tid med for att jag skulle rakpermanenta haret. Sa nu har jag antligen rakt har! Sa har rakt har jag nog aldrig haft! Haha! Nar mitt har var fardigt vilket tog omkring 2,5 timmar var det Marias tur att farga utvaxten. Samtidigt tog jag aterigen fotmassage vilket jag aven gjorde igar - pa samma stalle!Haha!
 Men jag menar 250 baht (50 kronor) ar en struntsumma for nastan mer an en timme och da inkluderade fotterna (saklart) PLUS lar och vader, rygg & axlar och huvud.

Efter att ha spenderat ca fyra och en halv timme pa salongen gick vi och at en - som vanligt sen lunch.

Sedan letade vi ratt pa en taxi - en jattefin silverfargad BMW och begav oss till Krabi och stadens lordagsmarknad. Marknaden var inget vidare, mest bara mat. Dock fanns det butiker overallt! Jag inhandlade foljande:


En jattefin khakifargad dress till Theo: ca 200 baht (40 kronor)

Ett par jattefina skor till mig: 259 baht (ca 51 kronor)

En t-shirt fran filmen bilar till - gissa vem! Theo saklart: 199 baht (ca 40 kronor)


Imorgon blir en lugn dag. Vi ska ta baten till Phra Nang cave igen och bara ligga pa stranden och sola och bada da stranden dar var jattefin :D OCH man slipper alla jobbiga massorer vid stranden som tjatar pa en HELA TIDEN flera ganger om sa man har lust att sla nat hart i huvudet pa dem!
Naval. Efter det blir det aloeveramassage for att ateruppliva vara ryggar.

Ta hand om er

Kramar










Kommentarer
Postat av: Maria (yster)

Men åååh, rakpermanentat hååååret, du e galen männs´ka.. Dina lockar lixx, men det e bra å förnya sig.. =D
Det låte så himla lyxigt med alla massager å grejer, hur ska ni nånsin kunna bli återställda här hemma, haha...
Här har Erico precis övertalat mig att hänga med ut, som om det inte räckte igår lixx.. =S Men, jaja, Ponte ligger å e sjuk, så hand tycker nog det e skönt å få lite lugn å ro från. mig.. ;D
Älskar dig sötsnut.. PUSS!

2007-03-31 @ 17:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback