Vårdcentralen x 3

Har besökt vårdcentralen två gånger redan den här veckan, och en tredje kommer det att bli. Skönt att jag fick en läkare som vill reda ut och bota än en läkare som bara skjuter upp.
Var på vårdcentralen i måndags och träffade en läkare och pratade. Han ville att jag skulle ta en massa prover men jag var tvungen att vara fastande så jag fick tid för provtagning idag så har nu varit och blivit stucken och tömd på tre rör blod. Jag som alltid har varit nervös inför provtagningar var faktiskt inte det idag! Har kanske äntligen kommit till insikt att det faktiskt inte gör ont och att det går snabbt.
Sedan ska jag träffa läkaren för att gå igenom mina provresultat på fredag igen. Får se vad de visar.

*Trötter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback