Städa och senare shopping

Nu ska jag sätta igång och städa nedervåningen! Det  behövs så jag har lite att göra.
Dock ska mamma och jag åka till Tuna Park och shoppa lite senare, nice! :) Blir knäpp av att bara gå hemma! Börjar jobba på lördag så jag jobbar denna helg och så går jag på mitt semesterschema på måndag så den nästkommande veckan kommer jag tyvärr inte kunna ha något socialt liv utanför jobbet då jag jobbar som sagt denna helg, måndag,tisdag,onsdag, fredag,lördag,söndag (ja midsommarhelgen). Å andra sidan är det grymt bra att jobba midsommarhelgen eftersom man vet att när man öppnar lönekuvertet i juli kommer jag att le extra brett *ler*. Jag vet eftersom jag även jobbade förra midsommar. That´s life!
Ska faktiskt bli skönt att gå på sem.vik. nu så att flytten kan närma sig. Just nu känns det som om att man bor i en resväska... fast ändå inte. Ingenting är som att gå i väntans tider ;)

*Glitter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback