Fantastiskt!

Oj oj oj vet inte vart jag ska börja! Det har hänt så mycket bra på så kort tid!
Nåväl.

Kan börja med att säga att Andreas och jag har fått lägenhet i Eskilstuna och flyttar den sista augusti. Antagligen kunde tjejen som bor där nu släppa den tidigare, så vi kanske flyttar in redan sista juli vilket jag såklart hoppas på! Lägenheten ligger på Djurgården och vi ser lasarettet från vårt fönster. "Men vänta lite nu? Låter inte det som hennes systers lägenhet?" Tänk att det gör det! Vi kommer att bli grannar :) Andreas och jag kommer att bo lägenheten under Mia och Pontus :) Då det också är ett hus med endast fyra lägenheter känns det ännu mer kanon :) Ska bli riktigt jäkla kul!


Sedan dess har mycket flytit på i rätt riktning så att säga. Andreas blir bara bättre och bättre i sin sjukdom, jag har fått heltid under hela sommaren, och vad mer? Det är SOMMAR! Underbart!

Vi har även köpt soffa som vi hämtade i Nyköping i tisdags! Så fin :) Sedan var vi även på Ikea i torsdags och hittade allt förutom vårt matsalsbord som var slut för tillfället =( Sedan ska vi även köpa hyllor senare också. Jag var även på Hemtex igår och tjänade massa pengar *ler*. Dem har ju 50% i hela butiken och jag köper hellre handdukar och sängkläder där än på Ikea då Hemtex har mycket bättre kvalitet på sina grejer. Jag köpte massa handdukar, lakan, bäddset, bordsunderlägg, stolsdynor till hallen. Summan slutade på runt 1500:- och med andra ord hade jag då även tjänat 1500:- *ler*.

Just nu är jag på Orrhammar och vi väntar på en kille som ska komma och kolla på Andreas båt som han lagt ut på blocket. Hoppas att han får den såld! Blir den inte det blir inte jag så värst ledsen då jag kommer att kunna åka ring i sommar :) Nåväl. Givetvis hoppas jag mest på att den blir såld.

Nej nu ska jag bege mig ut i solen! Det syns verkligen inte att jag spenderade två veckor i Thailand, i stekande sol och hetta för ett par månader sedan!

*Glitter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback