Ändrade planer

Vid den här tiden igår hade jag ingen aning om att jag skulle sita i Möklinta :)
Mamma och jag var precis färdiga och skulle gå ut till bilen för att hämta Andreas och sedan åka till Tuna Park. Precis när vi kom ut ringde min mobil och det var Maria E som ringde. Hon undrade om jag kunde vara barnvakt åt tjejerna idag då det var planeringdag på dagis och de inte kunde ta ledigt från sina jobb. Så det var bara att springa in och packa kläder till mig och Andreas, underbar som han är följde han med mig :)
Så kvällen resulterade i ahopping på Tuna Park som i sig resulterade i två tunikor, en väska, en cardigan och varsin kjol och ett par varsina skor till tjejerna som dem för övrigt blev jätteglada för i morse :) Olivia har på sig både skor och kjol och springer runt i :) Sedan tog vi tåget 19:53 från Eskilstuna till Sala.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa lite tänkte jag!

*Glitter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback