Första flyttlasset går på torsdag :)

YES ÄNTLIGEN PÅ VÄG!!!!

På torsdag går första flyttlasset! Känns otroligt bra men samtidigt är det läskigt.

Just nu är det så mycket på en gång! Jag blir stressad bara av att tänka på det! Jag jobbar mest hela tiden och när jag är ledig är det planering och packning inför flytten. Sedan är jag nervös inför skolstarten. Så mycket nytt på en gång! Någonstand känns det otroligt häftigt att börja ett nytt liv i en ny stad dessutom med Andreas, min själsfrände! Vidare så är jag även hus- och kattvakt.

Nu är det inte speciellt långt kvar på schemat och det känns så jäkla bra!!!  Är så trött på på jobbet så det är helt sinnessjukt!



                                                            Hoppfull, glad och lycklig
                                                                         -Nervös-

Kommentarer
Postat av: emma

så jäkla kul gumman! =)
det kommer gå galant för dig/er, det är jag säker på! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback