Fan Fan Fan

Fan.Fan.Fan. Jag är så förbannat trött på jobbet så det är verklige helt sjukt! Jag vantrivs verkligen!
Mår dåligt och vill bara gråta så fort jag tänker på det! Jag har 7 pass kvar. 7 pass!? Alla säger att det snart är över och att jag klarar det. Men det känns inte så. Det känns fan inte så! Varför ska jag gå och må dåligt för några sketna tusenlappar? Pengarna betyder ingenting i jämförelse med detta! Det gör verkligen ont i hela kroppen när jag tänker på jobbet. Jag har klarat det i 1 år och 2 månader men fan, jag klarar inte mer! Grejen är att jag antagligen kommer att få stå ut för det finns väl som vanligt inga vikarier som kan jobba för mig. Nej, det kommer inte att gå... Känner mig helt utmattad och tom. Vet inte om jag klarar att säga upp mig och sätta dem i sticket utan vikarier...Fan!

  


Kommentarer
Postat av: emma

heej! =)
jorå, jag fick sms:et, bara glömt att svara.. mycket i huvudet o massa jobb.. =/ tyvärr kan vi inte komma, jag jobbar i helgen =( men vi ses hos maria nästa helg hoppas jag! =)
..hoppas också att du tar hand om dig och sådär, vill inte att du ska må dåligt. kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback