Kyla!

Maria!!! Jag vill åka nu! Jag står inte ut med denna kyla! Jag är inte gjord för kyla - jag är gjord för vääärme :) Right babe? haha. Dock måste vi ta tag i alla vaccinationer och tabletter vi är i behov av... ;) Och för dig som läser detta inlägg och undrar vad f*n jag pratar om så ska jag uppdatera: Maria och jag ska till Thailand. YEAH! Ligga i solen i två veckor, äta god mat, åka båt, bada, och ja ALLT!


För att komma tillbaka till dagens verklighet har jag inte gjort något vettigt. Har spenderat dagen i ett ishus! Suttit med en filt omlindad om mig mest hela dagen  med tanke på rumstemperaturen: 16 grader! Ishus sa jag va? Nåväl. Frusen eller inte skrev jag en jobbansökan, eller snarare ett personligt om varför jag söker jobbet. Hate it! Jag som personlig assistent? Varför inte!

Nåväl. Ska väl återgå till min kyliga verklighet!

*Burr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback