Ansiktsbehandling & lyxshopping :)

Just det! Idag har jag varit på ansiktsbehandling med mamma :) En timme av njutning och.... någon lindrigare form av smärta. Ögonbrynsvaxningen hör till kategorin smärta. Men det var snabbt över :) Ögonbryn och ögonfransar färgades, ansiktet smörjdes in med alla möjliga sorters krämer och så det bästa: massagen.
     9.55 såg jag mig i spegeln och damn it! Snygging där ;) hehe

Med tanke på att mamma betalade behandlingen kunde jag ju inte gå därifrån tomhänt :) Tjejen som gjorde aniktsbehandlingen viade en kräm som skulle vara jättebra för min hy.. och jag tror henne :) Nu kör jag på bivax á 279:- :) Sen köpte jag en tvål i samma serie á 179:- PLUS att hon visade mig sminket som hon hade sminkat mig med , tre produkter och en buff-borset med äkta gethår från I.d á 498:- Hm... Vart slutsumman hamnade? Tja.. låt oss säga... runt 900:-

Sedan gick mamma och jag en sväng på stan och givetvis hittade jag massa jag ville ha :) Shopoholic? inte då! Ramlade in i en butik som sålde ut smycken från Pilgrim för halva priset och jag hittade ett grymt snyggt halsand med tillhörande ring. Plus ett par örhängen och ytterligare en ring :)
Grejen är att jag hittade en JÄTTEFIN väska i leopard med "guldkedjor" så jäkla snygg!!! Halva priset på den också, endast 300:- Ändå köpte jag den inte och ja! Jag ångrar mig! Dock köpte jag en annan söt väska, dock lite mer behändigare än leopardväskan, på Åhléns. Svart "spetsväska" med rosett :) Me like!

Nåväl. Nu är det nog för idag :)

Imorgon blir det tjejdag med Erika och Elin i Eskilstuna :) Kinamat och shopping!

Nu ska jag gå och pussa på Andreas :)


Kommentarer
Postat av: Maria

DESIREE!!! DU måste srkiva mer,..så jag har någe o läsa , )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback