Underbart!

Fantastisk dag! Andra dagen på utbildningen och det känns bara bättre och bättre. Igår kväll när jag läste kompendiet vi fick tänkte jag att det mesta var omöjligt. Dock har jag redan ändrat den inställningen, för dagen i alla fall :)
Idag fortsatte vi där vi slutade igår. Vi fortsatte med baser och grundfärger och neutraliseringfärger. Ska blanda till en perfekt krämfoundation till olika personer.  Vi lärde oss även fransförstärkning. Grymt kul!
Och så en annan grej... under utbildningen kommer vi att få rabatt på FACE och MAKE UP STORE. 40% !!! LOVE IT!!!

Om det är någon som är intresserad av att sitta modell skulle jag bli jätteglad, kille som tjej! Skriv gärna en kommentar här i bloggen eller maila mig på:
[email protected], så hör jag av mig. Det är kanon om du kanske har någon kompis  eller släkting som skulle vara intresserad även hon/han. Som sagt, maila eller kommentera bloggen!
Tyvärr kan jag inte stå för kostnader såsom tågbiljett och tunnelbanebiljett. Vad jag däremot kan stå för är en kul upplevelse och en sminkning helt gratis.

Sedan när jag kom hem stod Andreas och gjorde räksallad och vitlöksbröd med champagnen på kylning. Fick veta att de hade ringt från Tuna Stålrör idag och att han eventuellt har fått jobb där :) De skulle höra av sig på torsdag igen :) YES! Och eventuellt så kommer även syster få förlängt på H&M-lagret  *Hoppas*

*GLITTER*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback