Dålig dag? Bra dag? Riktigt dålig dag?

Jag undrar... när är en dålig en riktigt dålig dag och när är en bra dag en riktigt bra dag? Jag vet nämligen inte hur jag ska definiera denna dag. Dålig, dålig, bra, riktigt bra. Vad blir resultatet av dessa under en dag?

Vet verkligen inte vad det är för fel på mig. Hela tiden tar jag till tillflykter angående hur jag mår. När jag jobbade och började vantrivas på jobbet och mådde dåligt trodde jag att det var just för att jag vantrivdes, kanske var det en liten del av det. Dock tänkte jag att "mitt nya liv börjar när jag börjar makeuputbildningen". Vilket jävla "nya liv"? Det finns väl fan inget sånt! Att jag kunde vara så jävla patetisk att ens tro det! Då kändes det bra. Nu känns allt bara ännu värre. Vad har blivit bättre nu när jag har börjat plugga än när jag jobbade? Jag mår fortfarande dåligt inombords! Och vad fan beror det på? Nu kan jag inte längre skylla på jobbet för den anledningen kanske aldrig har funnits det kanske helt enkelt är så att det är mig det är fel på. Jag är kort i tonen mot familjen och Andreas, låter grinig i telefonen utan anledning. Vem fan vill prata med mig i telefonen när jag låter astråkig?! Vem försöker jag lura?! Jag är... ja, vem och vad fan är jag? Just nu känner jag mig så jäkla kluven.
Gråta är bra har jag hört men vem säger att det känns bättre efteråt?


Kommentarer
Postat av: Maria

Dess... du måste gå o prata med någon, utomstående! du kan inte gå runt och känna såhär... det kommer att äta upp dig innefrån!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback