Bra dagar

De senast dagarna har varit bra dagar. Jag har känt mig uppåt och positiv har mått riktigt bra! Känns bra :)

Utbildningen är kul men intensiv! Alla tekniker ska präntas in vilket jag har bra kläm på nu faktiskt, yeah! Men alla dessa olika ögonskuggor.... det är helt sjukt! Globskugga. Mjuk droppskugga. Suddad dropp. Tunn dropp. Intensitetsskugga. Varierad skugga. Lockskugga. För att inte tala om resten, fransmarkering, läppar, rätt bas för rätt hudton. Det är grymt mycket men grymt kul! Nu jävlar ska jag köra järnet!

Igår var jag och några tjejer från klassen och fikade, eller vi åt snarare en lättare middag. Jessica hade bokat shopping med en kompis och Jennifer var sjuk, men annars så var vi alla. Jättekul!

Åh jag vill verkligen till Julia imorgon men tyvärr verkar det rätt så kört för min del =( Det tidigaste tåget jag kan åka med är 17:50 (om jag ens hinner med det) annars går det 18:50. Grejen är också att jag ska ha prov på fredag så jag bör stanna hemma och plugga tills dess. Men nej, samtidigt och ännu mer så vill jag ju träffa Julia och alla mina andra tjejer! Men får se imorgon hur det blir.


/Dessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback