5 april Thailand - "Slutspurten"

Torsdag idag vilket betyder att det endast ar tva dagar kvar tills vi kommer hem! Tiden har gatt sa otroligt fort och vi har haft det sa jakla harligt! :D

Gardagskvallen spenderade vi, som vanligt, pa shoppande fot :D Att det ar sa latt att shoppa, haha! Nu ar i alla fall alla presenter klara. Kopte den sista igar, till Benny, sa nu kan jag aka hem med gott samvete :)


Idag vaknade jag runt 08.00 av att armen hade somnat! Jaklar vad obehagligt det var. Tror att jag hade legat sa hela natten da jag har ett svagt minne av att jag aven somnade pa samma satt som jag vaknade. Efter det kunde jag inte sova. Ca 09:20 ringde klockan och aven Maria blev tvungen att vakna till ; ) Vid kvart i tio gick vi till receptionen for att traffa en tjej fran Apollo och undrade lite om hemresan. 04.30 (thailandsk tid)  blir vi upphamtade i taxi eller buss pa hotellet. Sedan tar ju resan till Phukets flygplats ca 3 timmar och sedan ska vi checka in och flyget gar 9.55, aven det thailandsk tid). Sedan kommer hemresan ta ca 5 timmar mer an hitresan eftersom vi ska mellanlanda i Dubai. Naval, beraknat ankomst till Arlanda ar i alla fall 19.30 (svensk tid).

Idag har vi bara legat pa stranden och stekt. Vi ar inne pa slutspurten av var stekning och darfor har vi tillfort olja :D Rekommenderas! :D Dock blev det mer bada av an sola idag! Har varit forbannat varmt idag, for varmt!

Runt 14.00-14.30 var jag sa hungrig sa att jag hade kunnat ata sand sa vi var tvungna att ga och ata. Nar till och med Maria marker att jag ar hungrig da ar det dags for mat pa allvar! Haha!

Efter lunchen gick vi till "vart stalle" Aning dar Maria har en flirt med bartendern ; ) Dock var han inte dar idag men jag fick i alla fall min "cute boy" ; ) Dock inte i mansklig skepnad utan i form av glassdessert med massa chokladsas :D 

Sedan fick Maria syn pa solglasogon i en optikerbutik (serios). Sa vi gick in for att titta. Titten resulterade inte i ett utan tva par solglasogon! Ett par fran Gucci och ett par fran Dior, akta. Priset? 13 500 baht styck. Dock fick hon ett par gratis da det var "tag tva par betala for ett par". Grymt bra! :D I svenska kronor fick hon alltsa dessa for 2700:-

Ikvall ar det aterigen skraddaren som star pa tur. Han blev helt forskrackt forra senaste gangen nar klanningarna var for stora sa jag hoppas,hoppas.hoppas att de sitter bra nu :D

Planerna for imorgon ar manga. Stekning, packning, salongbesok, smarta (tatuering) och mat :D

Ta hand om er!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback